REGULAMIN SKPEPU INTERNETOWEGO Chemal spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dębicy (zwany dalej „Regulaminem”)

§1

Postanowienia Ogólne

  1. Chemal sp. z o.o. z siedzibą w Dębicy (zwana dalej „Sprzedawcą”, „Spółką” lub „Sklepem”), przy ul. Tetmajera 2A, 39-200 Dębica, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 8722184769 prowadzi sklep internetowy pod adresem : ewykonczenia.pl
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Konsumentów oraz Przedsiębiorców (zwani dalej „Klientami”).
  3. Administratorem danych osobowych jest Spółka. Polityka Prywatności stanowi integralną część Regulaminu.
  4. Klient podaje dane osobowe w sposób dobrowolny, jednakże odmowa ich podania może uniemożliwić Sprzedawcy realizację umowy w sposób należyty.
  5. Informacje o asortymencie dostępnym w sklepie internetowym (zwane dalej „Towarem”) podane na stronie internetowej Sprzedawcy, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
  6. Regulamin stanowi regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 poz. 344).

§2

Warunki Ogólne

  1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawiem oraz Regulaminem.
  2. Miejsce wydania produktu/dostarczenia produktu musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzecz wolne od wad.
  4. Ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w walucie polskiej i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  5. Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy. Koszt dostawy reguluje cennik dostaw.
  6. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z treścią Regulaminu, Polityką Prywatności, w tym Polityki Cookies oraz ich akceptacja. Klient akceptując Regulamin, wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

§3

Zawarcie Umowy oraz Rejestracja

  1. Korzystanie przez Klientów ze Sklepu tj. rejestracji, dokonania zamówienia, zakupu jest możliwe wyłącznie w przypadku łącznego spełnienia następujących przesłanek:
    • dostęp do Internetu,
    • posiadanie urządzeń umożliwiających korzystanie z zasobów Internetu,
    • korzystanie z najnowszej wersji przeglądarki Internetowej,
    • posiadanie aktywnego adresu mailowego,
    • dokonanie płatności za zakupiony Towar.
  2. W celu dokonania Rejestracji Klient jest zobowiązany do wypełnienia stosownego formularza. Wypełniając formularz Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz oświadcza, że wszelkie dane są zgodne z prawdą.
  3. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami, z poszanowaniem autorskich praw majątkowych oraz dóbr osobistych.

§4

Zamówienie

  1. Złożenie zamówienia możliwe jest po dokonaniu Rejestracji (założenia konta) na stronie internetowej lub poprzez wybór opcji zamówienia bez rejestracji.
  2. Złożenie zamówienia zostanie potwierdzone poprzez wysłanie Klientowi wiadomości mailowej na wskazany przez Klienta adres mailowy.
  3. Klient, składając zamówienie w Sklepie składa ofertę kupna na warunkach wskazanych w opisie produktu, w momencie składania zamówienia. Dla Stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej z chwilą złożenia zamówienia, a w szczególności informacje dot. ceny, dostępności, nazwy producenta, kodu produktu.
  4. Do momentu zatwierdzenia wyboru Towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu – przyciskiem Zamów i Zapłać – Klient ma możliwość dokonania zmian i modyfikacji zamówienia.
  5. Wysłanie Towaru następuję w terminie określonym na karcie produktu, a w przypadku zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym z terminów określonych na kartach produktu.
  6. Złożenie przez Klienta Zamówienia jest równoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie.
  7. Do każdego Zamówienia Sklep wystawia paragon fiskalny lub – na życzenie Klienta Fakturę VAT.

§5

Płatność

  1. Sklep umożliwia Klientowi wybór następujących form płatności :
    • e-przelew – zapłata za towar oraz dostawę za pośrednictwem serwisu iMoje.
    • przelew tradycyjny – przedpłata pełnej wartości zamówienia za Towar oraz dostawę na rachunek bankowy Sklepu.
    • Pobranie – zapłata za Towar i przesyłkę nastąpi w formie gotówkowej przy dostarczeniu Towaru przez Kuriera.
    • Blik – płatność ekspresowa.
  2. Opcjonalnie Klient, po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sklepem, może odebrać Towar w siedzibie Sklepu i dokonać z chwilą odbioru Towaru płatności w formie gotówkowej.
  3. Przy wyborze płatności w formie przelewu tradycyjnego – w tytule przelewu Klient jest zobowiązany wpisać numer Zamówienia. Płatność przelewem tradycyjnym powinna zostać dokonana w terminie 3 dni. Brak płatności w wyżej wskazanym terminie będzie skutkowało anulowaniem zamówienia.
  4. Usługi płatnicze opisane w ust. 1 a) niniejszego paragrafu świadczone są przez zewnętrznego dostawcę usług płatniczych, którzy zapewniają bezpieczeństwo przepływu środków pieniężnych imoje świadczona jest przez ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice.

§6

Dostawa

  1. Dostawa Towaru do Klienta jest opłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty i sposób dostawy Towaru są wskazywane na stronie internetowej Sklepu w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy i/lub w ofercie.
  2. Termin dostawy Towaru jest każdorazowo podawany Klientowi w Ofercie. Początek biegu terminu dostawy jest liczony w następujący sposób:
    • W przypadku płatności przelewem – od dnia uznania rachunku bankowego Sklepu,
    • W przypadku wyboru płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
    • W przypadku udzielenia Klientowi kredytu kupieckiego z odroczonym terminem płatności – od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
  3. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.

§7

Reklamacja Towaru

  1. Sklep zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Towaru bez wad.
  2. Sklep na podstawie art. 558§1 ustawy – kodeks cywilny całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
  3. Sklep ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 i n. ustawy – kodeks cywilny.
  4. W przypadku umowy z Konsumentem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.
  5. Konsument, zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wad może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, chyba że doprowadzenie wady do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep.
  6. Sklep umożliwia dokonanie reklamacji produktu poprzez wypełnienie formularza (www.ewykonczenia.pl/reklamacje)
  7. Konsument, jeżeli rzecz sprzedana na ma wadę, może skorzystać z alternatywnych rozwiązań, a to:
    • Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    • Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
      – chyba, że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

§8

Zawiadomienie o Wadzie Towaru

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Konsumenta na przykład:
    • Pisemnie na adres : ul. Tetmajera 2a,
    • Mailowo na adres : ecomerce@chemal.debica.pl
  2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  3. Reklamowany towar winien zostać dostarczony na adres : ul. Tetmajera 2A, 39-200 Dębica.
  4. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, określone żądanie Konsumenta, dane kontaktowe, numer zamówienia – w celu ułatwienia procedury reklamacyjnej.

§9

Odstąpienie od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy, bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia Towaru stosowne oświadczenie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem na adres: ul. Tetmajera 2A, 39-200 Dębica.
  2. Koszt zwrotu Towaru ponosi Klient.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Strony wzajemnie zwracają sobie to co było świadczone w stanie niezmienionym. Towar winien zostać zwrócony na adres: Tetmajera 2A, 39-200 Dębica.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z Towaru.
  5. W przypadku odstąpienia Konsumenta do umowy, Sklep dokona zwrotu ceny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Towaru. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.

§10

Postanowienia końcowe

  1. Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem Sklep deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce nieważnego zapisu Regulaminu.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności zmiany przepisów prawa, zmiany sposobu dostaw i/lub płatności.
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności:
    • ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny,
    • ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
    • ustawa z dnia 30 maja 2014 r. – prawa konsumenta.
  4. Aktualna i archiwalna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna dla Klientów w zakładce Regulamin.
  5. Zmiany Regulaminu będą wprowadzone co najmniej na 7 dni przed jego wejściem w życie. Klienta każdorazowo obowiązuje Regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sklep o wyborze aktualnego Regulaminu jako obowiązującego.